روش تدريس و روخواني

جستجو

صفحات جديد

دعوت به توحيد
زهد پيامبر(ص)
سفر طائف
پهلوان كيست
پگاه يقين
بخشش پيامبر
جنگ بدر
بعد از احد
مباهله
جانشين پيامبر

آرشيو اخبار



ورود اعضا

پیوندها

انديشه قم
پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

صفحات اتفاقي

ادب یازدهم: قرائت روزانه قرآن
قرآن و دفاع از خود 6
آشنایی و تعریف اصطلاحات تجوید 2
انقلابی درونی با یك آیه
درخواست رويت پروردگار
روش تدریس حروف مدّی برای بزرگسالان 1
آشنايي با تجويد و قرائات
مقصد ما تلاوت قرآن نیست
علی‎بن ابی‎طالب (ع) معرّف قرآن حكیم 1
آیات اخلاقی در قرآن

(1) وقف و ابتداء 2

(2) روش تدریس اشباع «‌هاء» ضمیر

(3) روش تدریس تنوین نزد حرف ساكن

(4) روانخوانی قرآن كریم

(5) وقف و ابتداء 1

(6) روش تدریس حروف ناخوانا برای خردسالان

(7) حروفی كه نوشته نشده ولی خوانده می‌شوند

(8) حروفی كه نوشته شده ولی خوانده نمی شوند 3

(9) حروفی كه نوشته شده ولی خوانده نمی شوند 4

(10) روش تدریس حروف ناخوانا برای بزرگسالان

(11) حروفی كه نوشته شده ولی خوانده نمی شوند 2

(12) حروفی كه نوشته شده ولی خوانده نمی شوند 1

(13) روش تدریس تنوین برای بزرگسالان و خردسالان

(14) علامت گذاری حرف ساكن و مُنَوَّن با توجّه به احكام آن‌ها

(15) مدّ و قصر

(16) روش تدریس علامت مدّ

(17) روش تدریس سكون برای خردسالان

(18) تشدید

(19) روش تدریس تشدید برای بزرگسالان

(20) روش تدریس تشدید برای خردسالان

(21) علامت تنوین و نحوه نوشتن وتلفّظ آن

(22) روش تدریس حروف مدّی برای بزرگسالان 2

(23) روش تدریس صداهای كوتاه برای خرد سالان

(24) روش تدریس صداهای كشیده برای خرد سالان

(25) سكون

(26) روش تدریس سكون برای بزرگسالان

(27) روش تدریس حركات برای بزرگسالان 2

(28) روش تدریس حروف مدّی برای بزرگسالان 1

(29) روش تدریس حركات برای بزرگسالان 1

(30) حركات و حروف مدی 1

(31) حركات و حروف مدی 2

(32) روش تدریس حركات و حروف مدی

(33) روش تدریس حروف و حروف مقطّعه قرآن كریم

(34) تاریخچه مختصری از نقطه و علامت‌گذاری قرآن كریم

(35) تذكراتی چند برای معلمین 2

(36) تذكراتی چند برای معلمین 3

(37) حروف تهجّی یا الفبای زبان عربی

(38) تذكراتی چند برای معلمین 1

(39) روش تدريس و روخواني - مقدمه


تاريخ بروز رساني : پنجشنبه 11/06/89 ساعت 07:12

کلیه حقوق این پایگاه برای حوزه علمیه میبد محفوظ می باشد. نقل خبر فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.